Underfundige tanker, dagdrømmerier, og generell svada...

torsdag 22. mai 2008

Gledelige overraskelser mottas som regel med et smil :)

Jeg var på verdenspremiere i natt! Endelig var det duket for en mulighet for det igjen, for første gang siden "Star Wars - Revenge of The Sith" for tre år siden.
I natt var det nemlig duket for verdenspremiere for den nye Indiana Jones-filmen - The Kingdom of the Crystal Skull.
Jeg skal ikke snakke så mye om filmen her nå, med tanke på at jeg allerede har blogga om den i filmbloggen min, men det er en ting jeg bare må nevne her:
Og det er det faktum at jeg liker å bli utsatt for slike overraskelser som jeg ble utsatt for i løpet av denne premieren. Klokken 23:45 går vi inn i kinosalen og setter oss godt til rette og venter på at filmen skal starte. Vi småprater litt om alt og ingenting, inntil klokken beveger seg over midnatt og en av medarbeiderne på Trondheim Kino plutselig står framme ved lerretet og kremter. Damen ønsker oss velkommen til premiere av den nye Indiana Jones-filmen og det applauderes (selvfølgelig). Men damen har mer på hjertet. Hun ber oss ta en titt under setet vårt for der kan det hende de har gjemt noen "overraskelser". Jeg kjenner under setet mitt, og oppdager til min store overraskelse at det er noe der. Så snart jeg har konstatert at det IKKE er tyggis, men en papirlapp, tar jeg den ut og oppdager at det er en liten konvolutt. I konvolutten ligger det en kinobillett til en hvilken som helst film.
"HAH! Så konge!"
utbryter jeg og ler litt. Av alle setene i salen, var det litt moro at den var under min. Ekstra moro var det at jeg hadde tilbudt plassen min til Lena eller Marius, men neida, de ville ikke sitte der. Den plassen skulle visst jeg sitte på. Hihi ;)
Så da blir det en gratis kinotur på meg en gang snart, bare fordi jeg tilfeldigvis satt på sete 24 på rad 5 i Sal 1 på Nova kino natt til Torsdag 22.mai 2008.

Yay! :)

Ingen kommentarer: