Underfundige tanker, dagdrømmerier, og generell svada...

mandag 9. juni 2008

Good times!

Det aner meg at jeg går gode tider i møte nå.
Eksamen er ferdig, det gikk overmåte bra, jeg har stått på alt som er mulig å stå på i skolesammenheng, så nå kan jeg ta sommerferie med god samvittighet. Sånt liker man! :)
Jeg har hatt bursdag, jeg har festet sammen med gode venner, jeg har tatt sommerklippen, fått innvilget ferie den uken jeg trengte, og feriepengene kommer om få dager. Jeg har vinket avgårde gode venner som reiser hjem for sommeren, og lar meg bli igjen i byen her helt alene til høsten, felt en liten tåre for det, men samtidig trøstet meg med det faktum at jeg også har muligheten til å slappe av med en god film eller tre igjen :P
Barskapet er fylt opp med god drikke, jeg vet det kommer til å bli et par fester i løpet av sommeren, og huseierne har gitt meg klarsignal på at jeg baaaaare må bruke hagen her til sosiale sammenkomster med venner. Man liker sånt også :)
Ja, jeg går gode tider i møte nå. For selv om alle er borte, og de fleste eksamens-, og starten-på-sommerferien-festene er unnagjort, og jeg må jobbe en del for å kunne betale husleia i sommer, så har jeg på samme tid såpass mye fri at jeg får til noen hytteturer i løpet av sommeren. Har også et mål om å komme meg til Sykkylven en tur.
Alt fælt spiller liksom ingen rolle lenger. Det er sommer! Det er ferie! Og det er to måneder til jeg begynner på mitt siste år på lærerhøgskolen...! Et siste år jeg har på følelsen kommer til å rase avgårde, så lik så greit at det er hele to måneder til det starter... :P Inntil videre, sparker jeg i gang sesongen med et lite bilde som gir MEG sommerstemning i det minste:
Ja, det er en engangsgrill oppi en vanlig grill, jeg vet det! Men hva gjør man når man bare har en engangsgrill, ikke noe underlag, men en vanlig grill uten grillkull?? ;)

God sommer!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulere så masse med sommerferie Thomas!!! Du er så flink og no kan du fortjent slappe av! ;) Klemklem fra Ingrid

Thomas D.J sa...

Hehe, takk for det :)
*klemme tilbake på*