Underfundige tanker, dagdrømmerier, og generell svada...

mandag 9. juni 2008

Kameramann/dame søkes!

Kameramann/dame søkes!

I anledning mitt "lille" bloggprosjekt

"Thomas tester ukjente ting"

hadde jeg håpet noen kunne hjelpe til med filming av de ulike aktivitetene.
Det jeg trenger er en/ei som vet hvordan man holder et videokamera og hvordan dette brukes.
Det vil bli informert god tid i forveien når og hvor neste aktivitet skal foregå, slik at den som melder seg slipper å føle seg bundet til noe. For meg er det nemlig viktigst at det BLIR videodokumentert, og jeg vil følgelig finne en dag det er ledig for eventuelle kameramann/dame.

Skulle dette være et interessant arbeid, ta gjerne kontakt enten via kommentar her, som melding på facebook, eller gi meg et lite vink på msn :)

1 kommentar:

Anonym sa...

du kan regne med meg :) Bare at jeg ikke har kamera selv ennå, men ditt Hi8-kamera er vel greit? :)

-RM